Телефонуйте » (+38) 096 227 41 41

Збереження даних в базі даних ідеально підходить для структурованих або повторюваних даних, наприклад, контактної інформації. Даний урок припускає, що ви знайомі з базами даних SQL в цілому і допоможе почати роботу з базами даних SQLite на Android.

API-інтерфейси, які треба буде використовувати з базами даних на Android доступні в пакеті android.database.sqlite.

Визначення Schema та Contract

Одним з основних принципів баз даних SQL є schema: офіційна заява про те, як організована база даних. Schema відображається у звітності SQL, яку ви використовуєте для створення бази даних. Ви можете знайти це корисним для створення класу компаньйона, відомого як клас contract, який явно вказує розташування вашої schema систематичним і само-документованим чином.
Клас contract служить контейнером для констант, які визначають імена для URI, таблиць і стовпців. Клас contract дозволяє використовувати одні й ті ж константи в усіх інших класах в одному пакеті. Це дозволяє змінити ім'я стовпця в одному місці і зміна пошириться по всьому вашому коду.
Хороший спосіб організувати клас contract, це зробити визначення, які є глобальними для всієї бази даних, в корені класу. Потім створити внутрішній клас для кожної таблиці, яка перераховує свої колонки.

Примітка: При реалізації інтерфейсу BaseColumns ваш внутрішній клас може успадковувати поля первинного ключа під назвою _ID, тому деякі класи Android, такі як адаптери курсору, будуть чекати, щоб його отримати. Це не обов'язково, але може допомогти вашій базі даних гармонійно працювати з фреймворком Android.

Приклад фрагменту, який визначає ім’я таблиці та імена стовпців для однієї таблиці:

public final class FeedReaderContract {
    // Щоб забобігти чомусь з випадковим екземпляром класу contract,
    // дамо йому порожній конструктор.
    public FeedReaderContract() {}

    /* Внутрішній клас, який визначає вміст таблиці */
    public static abstract class FeedEntry implements BaseColumns {
        public static final String TABLE_NAME = "entry";
        public static final String COLUMN_NAME_ENTRY_ID = "entryid";
        public static final String COLUMN_NAME_TITLE = "title";
        public static final String COLUMN_NAME_SUBTITLE = "subtitle";
        ...
    }
}

Створення бази даних з використанням SQL Helper

Після того, як визначили, як виглядає ваша база даних, необхідно реалізувати методи, які створюють і підтримують бази даних і таблиць. Ось деякі типові визначення для створення і видалення таблиці:

private static final String TEXT_TYPE = " TEXT";
private static final String COMMA_SEP = ",";
private static final String SQL_CREATE_ENTRIES =
    "CREATE TABLE " + FeedEntry.TABLE_NAME + " (" +
    FeedEntry._ID + " INTEGER PRIMARY KEY," +
    FeedEntry.COLUMN_NAME_ENTRY_ID + TEXT_TYPE + COMMA_SEP +
    FeedEntry.COLUMN_NAME_TITLE + TEXT_TYPE + COMMA_SEP +
    ... // будь-які інші варіанти для команди CREATE
    " )";

private static final String SQL_DELETE_ENTRIES =
    "DROP TABLE IF EXISTS " + FeedEntry.TABLE_NAME;

Так само, як файли, які ви зберігаєте на внутрішньому сховищі пристрою, Android зберігає бази даних на приватному дисковому просторі, який пов'язаний з додатком. Дані будуть в безпеці, тому що за замовчуванням ця ділянка не доступна для інших додатків.
Корисний набір API, доступний в класі SQLiteOpenHelper. Коли використовуєте цей клас, щоб отримати посилання на бази даних, система виконує потенційно тривалі операції створення та оновлення бази даних тільки при необхідності, а не під час запуску додатку. Все, що вам потрібно зробити, це викликати getWritableDatabase() або getReadableDatabase().

Примітка: Тому, що вони можуть бути тривалими, переконайтеся, що викликаєте getWritableDatabase() або getReadableDatabase() у фоновому потоці, наприклад, з AsyncTask або IntentService.

Щоб використовувати SQLiteOpenHelper, створіть підклас, який перекриває методи зворотного виклику onCreate(), onUpgrade() і onOpen(). Ви також можете здійснити onDowngrade(), але це не обов'язково.
Приклад реалізації SQLiteOpenHelper, який використовує деякі з команд, показаних вище:

public class FeedReaderDbHelper extends SQLiteOpenHelper {
    // Якщо ви зміните schema бази даних, то треба збільшити версію бази даних.
    public static final int DATABASE_VERSION = 1;
    public static final String DATABASE_NAME = "FeedReader.db";

    public FeedReaderDbHelper(Context context) {
        super(context, DATABASE_NAME, null, DATABASE_VERSION);
    }
    public void onCreate(SQLiteDatabase db) {
        db.execSQL(SQL_CREATE_ENTRIES);
    }
    public void onUpgrade(SQLiteDatabase db, int oldVersion, int newVersion) {
        // Дана база даних лише кешує дані інтернету, тому її оновлена політика
        // є просто відкинути дані і почати
        db.execSQL(SQL_DELETE_ENTRIES);
        onCreate(db);
    }
    public void onDowngrade(SQLiteDatabase db, int oldVersion, int newVersion) {
        onUpgrade(db, oldVersion, newVersion);
    }
}

Щоб отримати доступ до бази даних, створіть екземпляр підкласу SQLiteOpenHelper:

FeedReaderDbHelper mDbHelper = new FeedReaderDbHelper(getContext());

Розміщення інформації в базі даних

Вставка даних в базу даних здійснюється передаванням об'єкта ContentValues в метод insert():

// Отримуємо сховище даних в режимі запису
SQLiteDatabase db = mDbHelper.getWritableDatabase();

// Створюємо нову карту значень, в якій імена стовпців є ключами
ContentValues values = new ContentValues();
values.put(FeedEntry.COLUMN_NAME_ENTRY_ID, id);
values.put(FeedEntry.COLUMN_NAME_TITLE, title);
values.put(FeedEntry.COLUMN_NAME_CONTENT, content);

// Вставте новий рядок, повертаючи значення первинного ключа нового рядка
long newRowId;
newRowId = db.insert(
         FeedEntry.TABLE_NAME,
         FeedEntry.COLUMN_NAME_NULLABLE,
         values);

Перший аргумент для insert() є просто ім'я таблиці. Другий аргумент містить ім'я стовпця, в якому фреймворк можете вставити NULL у випадку, якщо ContentValues порожнє (якщо ви вставляєте "null", то фреймворк не буде вставляти рядок, коли немає значення).

Читання інформації з бази даних

Щоб прочитати з бази даних, використайте метод query(), передавши йому свої критерії відбору та потрібні стовпці. Метод поєднує в собі елементи insert() і update(), за винятком списку стовпців, визначаючи дані, які хочете отримати, а не дані для вставки. Результати запиту повертаються в об'єкті Cursor:

SQLiteDatabase db = mDbHelper.getReadableDatabase();

// Визначте проекцію, яка задає, які стовпчики з бази даних
// ви насправді використаєте після цього запиту.
String[] projection = {
    FeedEntry._ID,
    FeedEntry.COLUMN_NAME_TITLE,
    FeedEntry.COLUMN_NAME_UPDATED,
    ...
    };

// Як ви хочете сортувати результати в результуючому Cursor
String sortOrder =
    FeedEntry.COLUMN_NAME_UPDATED + " DESC";

Cursor c = db.query(
    FeedEntry.TABLE_NAME,                    // Таблиця для запиту
    projection,                              // Колонки, що повертаються
    selection,                               // Колонки для пункту WHERE
    selectionArgs,                           // Значення для пункту WHERE
    null,                                    // не групувати рядки
    null,                                    // не фільтрувати групи рядків
    sortOrder                                // Сортування
    );

Щоб подивитися на рядок у cursor, використовуйте один з методів кроку Cursor, який ви повинні завжди викликати, перш ніж почати читати значення. Як правило, ви повинні почати з виклику moveToFirst(), який поміщає "положення читання" на перший запис в результатах. Для кожного рядка можете прочитати значення стовпця, викликавши один з методів get Cursor, таких як getString() або getLong(). Для кожного з методів get ви повинні пройти позицію індексу стовпця, який бажаєте, яку можете отримати, викликавши getColumnIndex() або getColumnIndexOrThrow(). Наприклад:

cursor.moveToFirst();
long itemId = cursor.getLong(
    cursor.getColumnIndexOrThrow(FeedEntry._ID)
);

Видалення інформації з бази даних

Для видалення рядків з таблиці необхідно надати критерії відбору, які ідентифікують рядки. API бази даних надає механізм для створення критеріїв відбору, який захищає від ін'єкції SQL. Механізм ділить специфікацію вибору на вибір пункту і вибір аргументів. Пункт визначає стовпці для перегляду, а також дозволяє об'єднати тести стовпців. Аргументи – це значення для перевірки того, з чим пов'язані в пункті. Тому, що результат не обробляється так само, як звичайне визначення SQL, це буде імунітетом до ін'єкції SQL.

// Визначити 'where' частину запиту.
String selection = FeedEntry.COLUMN_NAME_ENTRY_ID + " LIKE ?";
// Вкажіть аргументи в порядку заповнювача.
String[] selectionArgs = { String.valueOf(rowId) };
// Випуск SQL оголошення.
db.delete(table_name, selection, selectionArgs);

Оновлення бази даних

Якщо вам необхідно змінити підмножину значень бази даних, використайте метод update().
Оновлення таблиці поєднує синтаксис значення змісту insert() з синтаксисом where delete().

SQLiteDatabase db = mDbHelper.getReadableDatabase();

// Нове значення для одного стовпця
ContentValues values = new ContentValues();
values.put(FeedEntry.COLUMN_NAME_TITLE, title);

// Який ряд оновити, базуючись на ID
String selection = FeedEntry.COLUMN_NAME_ENTRY_ID + " LIKE ?";
String[] selectionArgs = { String.valueOf(rowId) };

int count = db.update(
    FeedReaderDbHelper.FeedEntry.TABLE_NAME,
    values,
    selection,
    selectionArgs);

(Джерело: developer.android.com)

Новини

  • Модуль SMARC запускає Android або Linux на Snapdragon 820
    Модуль SMARC запускає Android або Linux на Snapdragon 820

    SMART 2.0 "Snapdragon 820 SOM" iWave має 3 Гб LPDDR4, 32 Гб eMMC, Wi-Fi та Bluetooth, а також вхідні/вихідні виводи, включаючи GbE, HDMI 2.0, MIPI-CSI, USB 3.0 та PCIe. Комп'ютер розміром 82x50 мм працює на ОС Android Snailbone або вище, з наступною підтримкою Linux. Snapdragon 820 об'єднує чотири 14-нм Cortex з технологією FinFET - два на частоті 2,15 ГГц, а два з 1,6 ГГц, які намагаються імітувати високоякісні Cortex-A72. Крім того, SoC оснащений 624 МГц Adreno 530 GPU, Hexagon 680 DSP і 14-розрядним ISP для Spectra. Snapdragon 820 SOM підтримує кодування H.265 4K@60 та кодування 4K@30.

    in Новини

Записатися на курс